2021-2022 оқу жылындағы әдістемелік бірлестігінің 1 тоқсанда жүргізілген жұмыстары » "Алматы облысы білім басқармасының Қарасай ауданы бойынша білім бөлімі" мемлекеттік мекемесінің "Жамбыл атындағы орта мектеп" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Алматы облысы білім басқармасының
Қарасай ауданы бойынша білім бөлімінің
"Жамбыл атындағы орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72) 43-50-93
Нашар көрушілер
нұсқасы
06
желтоқсан
2021

2021-2022 оқу жылындағы әдістемелік бірлестігінің 1 тоқсанда жүргізілген жұмыстары

Мектебімізде 9 әдістемелік бірлестік жұмыс жасайды. Әдістеме бірлестіктер сабақтың құрлымына, ең басты түйінді мәселелерге назар аудару, таным қызметін арттыру әдістерін жетілдіру, сабақта жаңа технологияларды оның ішінде, мысалы: деңгейлеп саралап оқыту, модульдік оқыту, дамыта оқыту, сатылай комплексті талдау әдістерін жан-жақты қалыптастырып, өзіндік өрнегін табуда.                                                                                            

2021-2022 оқу жылының №1 педагогикалық кеңесінің отырысында бірлестік жетекшілері тағайындалды.                                                                                          -Қазақ тілі мен әдебиет әдістемелік бірлестігінің жетекшісі-Джакаева Айткул Жуматаевна                                                                                                                                        -Орыс тілі мен әдебиет әдістемелік бірлестігінің жетекшісі-Шайхиева Турсынай Джумадуллаевна                                                                                                                                    -Шет тілі әдістемелік бірлестігінің жетекшісі-Абдыкалыкова Шынар Менкешевна                                                                                                                                                      -Математика,физика және информатика әдістемелік бірлестігінің жетекшісі-Аманжолова Зулфия Есиркеповна                                                                                                                   -Биология,химия,география,валелогия әдістемелік бірлестігінің жетекшісі-Рахимжанова Гульнар Жакеновна                                                                                                                             -Тарих әдістемелік бірлестігінің жетекшісі-Мәлік Гүлдана Зейнуллқызы                                                                                                                                                                                    -Дене тәрбиесі,сызу,ән күй,   технология әдістемелік бірлестігінің жетекшісі –Толынбеков Тимур Амангелдиевич                                                                                                                    -Бастауыш сыныптар әдістемелік бірлестігінің жетекшісі-Каргабаева Эльмира Бектеновна      

- Өзін-өзі тану пәндер бойынша жетекші Бастаубаева Дана Шынбаевна

Әдістемелік бірлестіктердің жұмысына басшылық жасау бағыты бойынша:  -2020-2021 оқу жылында орындалған жұмыстарға талдау,мектепшілік олимпиада тапсырмаларын талдау жасалып ,мектепшілік олимпиада                                                                                                                                                                                                                                                                             -МАБ-ың дайындығы бақыланды 

Мектепішілік басқару мен бақылау :  Мектеп құжаттарын бақылау- күнтізбелік жоспарлардың бағдарламаға сай құрылуын бақылау, жеке құжаттарының, альфавиттік кітап, сынып журналдарының жүргізілуін, сынып журналдарының,оқушылардың дәптерлерінің дұрыс толтырылуын, пәндер бойынша практикалық,зертханалық,бақылау жұмыстарының орындалуын;Оқу бағдарламаларының орындалуы, олардың күнтізбелік жоспарға сәйкестігі бақылауТақырыптық бақылау: Оқушылардың білімін,сабаққа қатысуын; Бастауыш сыныптарда «математика» пәнінің оқытылуы;Оқушылар өмірі мен денсаулығының қауіпсіздігін қамтамасыз ету. Сыныптық қорытынды бақылау 2-11 сынып оқушыларының пәндер бойынша оқу жылы басындағы білім деңгейі; 11 сынып оқушыларының пәндер бойынша білім деңгейі ; Жеке бақылау: Тиісті әдістемелік көмек ұйымдастыру мақсатында мектептегі жас және жаңадан қабылданған мұғалімдердің жұмысын зерттеу, Аттестацияланатын мұғалімдердің іс-әжірибе лерін зерттеу, талдау жасау, эксперттік бағалау, ұсыныстар жасау, Мұғалімдердің өзара сабақтастығы; Пән мұғалімдерінің және сынып жетекшілерінің сабақтары мен сыныптан тыс шараларына қатысу,аналитика. 

Пәндік қорытынды бақылау: факультатив мен үйірме сабақтарының өткізілуін,Тарих, Қазақстан тарихы,зайырлы дінтану пәндерінің жүргізілу барысын, 2-11 сыныптарда пәндер бойынша білім деңгейі сапасын тексеру жүргізілді.

Семинар,конференциялар,клубтар,сайыстар,Пән мұғалімдерінің жаңа жүйе бағдарламасы бойынша курстан алған білімдері мен дағдыларын тәжрибеде тиімді қолдану; Каучинг «Мектеп мәдениеті» «Жаңартылған бағдарлама бойынша бастауыш сынып пәндерін оқытуда оқушылардың шығармашылығын арттыру жолдары» семинар.

          Қорытынды: 9 бірлестік бойынша пән мұғалімдері өздеріне сәйкес проблемаларымен оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту      мақсатында жұмыстар   атқарылды.                                                                                                                                                                                                                     

2.  2021-2022 оқу   жылы бойынша өз білімін көтеру курстарына қатысуы

Бітірген курстары

Мұғалімнің аты- жөні

Тақырыбы 

      Сертификат 

Сағат саны

1

ӨрлеуБАҰО

Жуманова Алмагуль Сайравжановна

Орта білім мазмұнын жаңарту аясында пән мұғалімдерінің кәсіби білігін шыңдау


80

2

ӨрлеуБАҰО

Аманкелдиев Бексұлтан Серікұлы

Орта білім мазмұнын жаңарту аясында пән мұғалімдерінің кәсіби білігін шыңдау


80

3

ӨрлеуБАҰО

Жанатұлы Досжан

Орта білім мазмұнын жаңарту аясында пән мұғалімдерінің кәсіби білігін шыңдау


80

4

ӨрлеуБАҰО

Тұтқабаева Әлия Тынышбекқызы

Орта білім мазмұнын жаңарту аясында пән мұғалімдерінің кәсіби білігін шыңдау


80

5

ӨрлеуБАҰО

Нұрғалиева Гүлбаршын Абдуллақызы

Орта білім мазмұнын жаңарту аясында пән мұғалімдерінің кәсіби білігін шыңдау


80

6

ӨрлеуБАҰО

Кульжанова Салтанат Айтжановна

Орта білім мазмұнын жаңарту аясында пән мұғалімдерінің кәсіби білігін шыңдау


80

7

ӨрлеуБАҰО

Мамбеталиева Назира Шорахановна

Орта білім мазмұнын жаңарту аясында пән мұғалімдерінің кәсіби білігін шыңдау


80

8

ӨрлеуБАҰО

Бірлес Шұғыла

Орта білім мазмұнын жаңарту аясында пән мұғалімдерінің кәсіби білігін шыңдау


80

Қорытынды: Мұғалімдер талапқа сай курстан өтуде.

Ұсыныс: -мұғалімдердің кәсіптік деңгейлеріе үнемі көтеріп отыру;

-әдістемелік семинарлар,ғылыми конференция,тақырыптық консультация, алдыңғы қатарлы тәжірибелермен таныстыру, басылымдарға шолу;

-озық үлгідегі пед.технологиялармен таныстыру, практикаға енгізуге ықпал жасау;

-пед.шеберлік,шығармашылық мектебі жұмыстарын ұйымдастыру.

5. Жас мұғалімдермен жұмыс.  

Жас мұғалімдермен жұмыс жоспарын құрылып,бекітілді. Жас мамандардың кәсіптік деңгейін анықтап,тәлімгерлер жас мұғалімдерге сабақ көрсетіп,оқу-тәрбие жұмысын жоспарлаудың түрлерін меңгертуде.

Жас маманның         аты-жөні, тегі

Тәлімгердің 

аты-жөні, тегі

1

А.Қ.Қонысбай әлеуметтік педагог 

Я.Қ.Ешжанова

2

Д.Ж.Бейсебаева ағылшын тілі пәнінің мұғалімі

А.А.Балекеева

3

Ж.Ж.Нұрша ағылшын тілі пәнінің мұғалімі

Г.Е. Алдабергенова  

4

С.А.Багирова бастауыш сынып мұғалімі

В.О.Андриевская

5

Ж.М.Жолдыкараева қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі

Н.Ж.Кайрбаева

6

Қ.Қайратұлы дене шынықтыру пән мұғалімі

Т.А.Толынбеков

7

А.Б.Турман дене шынықтыру пән мұғалімі

С.Ж.Жексембиев 

8

И.Қ. Есет дене шынықтыру пән мұғалімі

М.М.Шаймолдаев

9

А.Ж.Әбдіхани ағылшын тілі пәнінің мұғалімі

Ш.М.Абдыкалыкова   

10

У.Н.Жексембаев АӘД  пән мұғалімі

Д.А.Саниязов

11

Н.Н.Кудайбергенов дене шынықтыру пән мұғалімі

Д.А.Саниязов

12

С.Қ.Кенгесгалиев дене шынықтыру пән мұғалімі

Е.Т.Иманбеков

13

К.Ф.Тлеукулова бастауыш сынып мұғалімі

Н.Т.Муханова

14

Ж.Е.Махмұт бастауыш сынып мұғаліміне тәлімгер етіп

Ж.Б.Байлыева

15

М.Ж.Каймолдаева мектеп психологы

Н.И.Искандерова

16

Ж.Досжан информатика пәнінің мұғалімі

Д.С.Накысбеков

17

Е.М.Марс қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі

Д.Әділбекқызы

18

Ә.Т.Тұтқабаева орыс тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі

З.К.Кожамбердиева

19

Ш.Бірлес ағылшын тілі пәнінің мұғалімі

Э.Б.Каргабаева

20

А.С.Жуманова биология пәнінің мұғалімі

Ж.У.Тлеуова

21

Б.С.Аманкелдиев дене шынықтыру пән мұғалімі

Н.С.Токсабанова

22

М.Т.Тілесбеков дене шынықтыру пән мұғалімі

Н.Н.Жайлау

23

С.А.Кульжанова ағылшын тілі пәнінің мұғалімі

Г.З.Мәлік


         Жас мамандар жетекшісі етіп  Мәлік Гүлдана Зейнуллқызы   мектеп бұйрығымен тағайындады.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                

Жас мұғалімдермен жүргізілетін іс шаралар жоспары

р/с

Іс-шаралар

Мерзімі

Жауапты

1

1.«Жас маман» мектебінің жұмыс жоспарымен таныстыру 

2. Жас мамандарға тәлімгерлер тағайындау.

3. Мектеп құжаттарын жүргізуге нұсқау беру (оқушылардың құжаты, журналдарды, күнтізбелік жоспарларды толтыру бойынша нұсқаулық)

қыркүйек

Г.Мәлік

тәлімгерлер

2

Мектеп құжаттарымен танысу: Күнделікті тексеру ережелері; Дәптерді тексеру ережелері;Сынып журналын толтыру ережелері;Бағаны нақты қоя білу;Кезекші мұғалім мен кезекші сынып ережелері Сынып жетекшісі ретінде әдістемелік нұсқау беру. Жас мұғалімдердің өзіндік білімін көтеру жоспарының сапасын тексеру

қазан

Г.Мәлік

тәлімгерлер

3

Озат тәжірибелі мұғалімдердің сабақтарына қатысу.

Дөңгелек үстел: Тақырыбы.«Сабақ жоспарларының үлгілері»,«Нормативтік құжаттар». Қабілеті жоғары, үлгерімі төмен оқушылармен жүргізілетін жұмыстарымен таныстыру.

қараша

Г.Мәлік

тәлімгерлер


Қорытынды: Әр бір жас ұстаздарға бөлінген тәлімгер ұстаздар, жас мұғалімдерге өз тәжірибелерін үйретіп, жас мұғалімдердің сабақтарына, тәрбие сағаттарына, сыныптан тыс жүргізілген жұмыстарына қадағылау жасады. 

            Жас ұстаздарға озат мұғалімдердің тәжірибесі бойынша, сондай-ақ оқушылармен шығармашылық жұмыстар қалай жүргізілуі керектігі туралы, көрнекіліктердің тиімді түрлері, үлестірмелі карточкаларды, логикалық ойлау тұрғысынан жасай білу керектігі жайлы түсінік берілді. Сабақ түрлері және талдау үлгілері туралы тәжірибе алмасу жұмыстары жүргізілді.Өзара сабақтарға қатысып, талдау жасап отырды.          

Ұсыныс: Сабаққа дайындық барысында:  -Сынып оқушыларының ерекшелігін есепке алу (сынып деңгейі, пәнге қызығушылығы,жұмыс қарқыны,білім, білік, дағдының қалыптасуы,әр түрлі жұмыс әрекетіне қарым-қатынас,оқу жұмысының әр түріне, сонымен қатар дәстүрден тыс жұмыс түрлеріне қатысы, оқушылардың жалпы тәртібі).                                                                                                                                                                                                      - Жеке ерекшеліктерді есепке алу (жүйке жүйесінің типі,тіл табысушылығы,көңіл-күйінің өзгеруі, эмоционалдығы,оқушылардың жаңа материалды қабылдауына басшылық жасауы,көңіл-күйдің төмендеуін жеңе білуі,өз білімі мен біліктілігіне сенімділігі,импровизация жасай білуі,техникалық оқу құралдары мен электронды есептеу техникасын,  түрлі оқу құралдарын пайдалана білуі).                     

- Сабақты жақсы өткізуге мүмкіндік беретін ережелерді сақтау(сабақтың тақырыптағы, тақырыптың жылдық курстағы орнын анықтау, сабақтың жалпы міндеттерін бөлу;сабақ тақырыбынақатысты үш түрлі:ғылыми, ғылыми-көпшілік, әдістемелік кітаптарды таңдап алу, олардың мазмұнымен танысу;оқу бағдарламасын қарап шығу, түсіндірме хатты қайта оқу,  берілген тақырып бойынша   стандарт талаптарын оқып шығу, сабаққа байланысты мұғалімнен не талап ететінін анықтау;оқулық материалын еске түсіру, тірек білім, білік, дағдыны бөліп алу;сабақ міндеттерін нақтылау, басты міндетті бөліп алу, оны оқушыларға түсінікті, олар қабылдай алатындай етіп тұжырымдап жоспарға жазу;сабақта оқушы нені түсінуі керек, нені есте сақтау керек, нені біліп, сабақтан нені үйренуі керектігін анықтау;оқушыларға қандай оқу материалын, қандай көлемде, қандай мөлшерде баяндау керектігін, жетекші идеяларды дәлелдейтін қандай қызықты деректерді келтіруге болатынын анықтау;сабақ міндеттеріне сәйкес сабақ мазмұнын жіктеп алу, жаңа білім, білік, дағдыны қалыптастыратын, жаңа материалды игертетін тиімді тәсілдерді таңдап алу;оқушылардың дәптерлері мен тақтада не және қалай жазылатынын ойластыру;сабақты тұтас құбылыс ретінде қарастыра отырып, көзделген сабақ барысын сабақ жоспарына жазу.

6. 2020-2021 оқу жылы ішінде пән мұғалімдердің баспа материалдары

№ 

Мұғалімнің аты-жөні

Публикацияның басылып шыққан жері

мерзімі, нөмірі, публикацияның атауы

1

Ербасова Дина Жолгалиевна

Республикалық педагогикалық ғылыми-әдістемелік журнал

№ 5   2021 ж Ар ождан ілімі сабақ

2

Абилова Ляззат Ерикжановна

Республикалық педагогикалық ғылыми-әдістемелік журнал

№ 5  2021ж     Дизайн,киімді макеттеу сабақ

3

Балканов Габиден Мажитович

Республикалық педагогикалық ғылыми-әдістемелік журнал

№6      2021ж  Мозайка өнері сабақ

4

Сафарова Самира Адиловна

Республикалық педагогикалық ғылыми-әдістемелік журнал

№10      2021ж  Как выгладит планета земли

5


Республикалық педагогикалық ғылыми-әдістемелік журнал


Қорытынды Шығармашылықпен жұмыс істейтін мұғалімдердің еңбектерін баспасөз беттеріне беріліп тәжірибелері таратылуда,сол сияқты әр мұғалім жылына 2 үлгілі сабақ береді.

Ұсыныс: Әр мұғалім болашақта өзінің авторлық бағдарламаларын шығару қолға алынсын.



8. Әдістемелік семинарларға қатысуы

№ р/с

Мұғалімнің аты- жөні

Семинардың аты мен өткізілген уақыты Семинар деңгейі (аудан, қала, республика)

Шеберлік  сынып, ашық сабақ, баяндама тақырыбы

1

Аманжолов Қ.Д.

«Кәсіби байқау-шығырмашылық шыңы» аудандық семинар

Психологиялық тренинг;коучинг

2

Ашықбаева Р

Мәлік Г

«Жас мамандардың құзреттілігін қалыптастыру жолдары» аудандық бейнеконференция

Қашықтықтан оқыту


Қорытынды Семинарлар өте тартымды жақсы өтті

Ұсыныс: Семинарларға жастарды көп тарту

            Жалпы қорытынды: Ғылыми әдістемелік және иновациялық жұмыстар.                                                                                                                                                               Мақсаты: Мектептің оқушылары мен педагогтардың шығармашылық жұмыс істеуін арттыру.                                                                                                                                      Міндеттері: 1.Мектеп педагогтарының біліктілігін арттыру мақсатында «жаңа педагогикалық технологияны» үнемі іздеу, оқу, үйрену, практикада қолдану және семинарлар өткізу.                                                                                                                                                                                                                                                                 2. Дарынды балалармен жұмысты жандандыру                                                                                                                                                                                                     

- Дарынды оқушылармен жұмыс және оқушылардың ғылыми орталығы «Үкілі үміт» 01 қыркүиекте № 94     бұйрықпен құрылып жетекшісі Г.Мәлік тағайындалып жұмыс жоспарлары бекітіліп жұмыстар жүргізілуде.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                

р/с

Жұмыстың мазмұны

мерзімі

Жауапты адамдар

1

1.Семинар:«Пән мұғалімдердің жаңа жүйе бағдарламасы бойынша курстан алған білімдері мен дағдыларын тәжірибеде тиімді қолдану»

2. Дарынды оқушылардың тізімін бекіту.

3. «Зерде» зерттеу жұмыстары мен шығармашылық жобалар сайысы мен ғылыми жобалар сайысына тізімін анықтау.

4. «Зерде» зерттеу жұмыстары мен шығармашылық жобалар сайысы мен ғылыми жобалар сайысына тізімін анықтау.

5. 7 – 11 сынып оқушыларын математика, информатика, қазақ және орыс тілдерінен, логикалық тапсырмалардан, этнографиядан КИО – ға қатыстыру.     

6. Мектепішілік олимпиадаға қатысатын оқушылардың тізімін пәндер бойынша анықтау.

7. «Ақбота» марафонына сұраныс беру.

қыркүйек

Д.Жанашев  мүшелері

2

1.Президенттік қорының тарих, география, химия, биология пәндерінен олимпиадаға 11 сынып оқушыларын қатыстыру.

2. Мектепішілік КҒА, Дарын сайыстарына оқушыларды қатыстыру.

қазан

 Д.Жанашев 

мүшелері

3

1 Мектепішілік олимпиадаға 8-11 сынып оқушыларын қатыстыру.

2. «Русский медвеженок» сайысына оқушыларды  қатыстыру.

3. КИО республикалық қашықтық олимпиадаға оқушыларды қатыстыру.

4. «Зерде» зерттеу жұмыстары мен шығармашылық жобалар сайысына оқушылардың жұмыстарын тапсыру                     

қараша

Д.Жанашев  

мүшелері


-Инновациялық режимде жұмыс жасайтын озат мұғалімдердің  тәжірибесін зерттеп,жинақталу үшін аранйы «Озат тәжірибе мектебі»  құрылып, оның жетекшісі ретінде Лесова АқмаралКенесовна тағайындалып арнайы жұмыс жоспары жавсалып, жұмыстар жүргізілуде.

р/с

Жұмыстың мазмұны

мерзімі

Жауапты адамдар

1

Деңгейлік бағдарлама меңгерген мұғалімдер арасында кәсіби сұхбат, жаңа оқу жылының жоспарын талқылау,бекіту.

қыркүйек

А.Лесова мүшелері

2

Коучинг: «Қорытынды аттестаттауға дайындау тиімді әдіс- тәсілдері».

қазан

А.Лесова мүшелері

3

1.Семинар: «Оқытудағы уәждеу тәсілдері     білім сапасын көтерудегі тиімділігі»                                                                                                                                           2.Практикалық семинар. Тақырыбы: «Жаңа тәсілдер арқылы оқуды бағалауды үйрету»

3.Баяндама «Топтық бағалаудың тиімділігі»

қараша

А.Лесова

мүшелері

        Білм беру жүйесін ақпараттандыру бүгінгі күнінің өзіндік мәселесі десек, бұл бағытта да пән мұғаклімдер өз пәнінің ғылыми-теориялық деңгейін арттыру, оның өмірмен байланысын нақты көрсету мақсатында жаңа оқу-техникалық және ақпараттық құралдарын,электронды оқулықтарды пайдалануда іс тәжірибелеріне енгізген.       

Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив